اخبار تکنولوژیبازی ویدیویی

هدست واقعیت مجازی اپل جدی گرفته نمی‌شود!

هدست واقعیت مجازی جدید شرکت اپل با قیمت سه هزار و پانصد دلار، مورد تمسخر و توجه منفی قرار گرفته است.

اپل با عرضه هدست جدید به بازی واقعیت مجازی وارد می‌شود که با نمایش چشمان شما در طرف دیگر، این هدست ۳۵۰۰ دلاری خود را می‌فروشد. اگر قیمت این هدست به اندازه کافی شما را متعجب نکرد، طراحی و مفهوم واقعیت افزوده باعث شوخی و تمسخر مردم شد.

الکس لی‌برن یکی از کاربران توییتر، با عکسی از فردی که در یک کلیپ بازی تیک تاک با هدست مجازی در حال گفتگو با فردی دیگر بود، توییت کرد: “من نمی‌توانم صبر کنم تا بالاخره با هدست جدید ویژن پرو اپل، با یک فرد دیگر گفتگو کنم!”

ظاهر عجیب و قیمت عجیب‌تر هدست واقعیت مجازی اپل

بعضی از افراد آن را شبیه به گوگل گلس دهه گذشته دانستند که به دلیل ظاهر عجیب و غریبی که داشت، پرطرفدار نشد. حالا این هدست در حالی که چشمان شما را در سمت دیگر نمایش می‌دهد، برای شما تصویری از سمت دیگر را ایجاد می‌کند، به طوری که شما احساس می‌کنید در یک گفتگوی واقعی هستید. در حالی که در واقع، در برابر یک بازسازی تصویر کامپیوتری هستید. اصلاً نگران کننده نیست!

هدست واقعیت مجازی اپل

در مورد چشمان شبیه‌سازی شده که در جلوی هدست VR (واقعیت مجازی) شما قرار می‌گیرند، باید به عواقب غیرمنتظره و ناخوشایند آن توجه کرد. فرض کنید با هدست ۳۵۰۰ دلاری اپل مردید! آیا شبیه‌سازی چهره شما روی صفحه نگه داشته می‌شود و شبیه‌سازی شما به عنوان یک جاذبه ابدی نگه داشته می‌شود؟ امیدواریم هیچ وقت نفهمیم!

به غیر از ظاهر و قیمت هدست، کاری که این هدست انجام می‌دهد، شبیه‌سازی دسکتاپ شما در جلوی شماست. می‌توانید آن را بپوشید و اگر بخواهید از Excel استفاده کنید، اما چه کسی برای این کار پول خرج می‌کند؟ در عوض، شاید بتوانید فیلم‌های خاص را روی صفحه شناوری که هیچکس دیگری نمی‌تواند ببیند، تماشا کنید!

سخت است تا جذابیت عمومی یک هدست VR (واقعیت مجازی) با قیمت نزدیک به چهار هزار دلار را ببینیم. این موضوع باعث شوخی و طعنه شدید به آن است. اما این هدست در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، پس بهتر است تا سال دیگر منتظر بمانیم.

نظر شما درباره این هدست چیست؟ لطفا آن را با ما در میان بگذارید.

منبع: thegamer.com

آیا این مطلب مفید بود؟
بله‌خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا