تست هوش

تست هوش اختصاصی آبان مگ، سنجش آی کیوی شما با گواهی

در دنیای مدرن کنونی، تست‌های هوش به عنوان پنجره‌ای به دنیای درونی ذهن ما عمل می‌کنند. تست هوش اختصاصی آبان مگ، با مجموعه‌ای از سوالات منطقی دقیق، به شما این امکان را می‌دهد که قدرت تفکر خود را ارزیابی کنید.

پیشینه تست‌های هوش

تست‌های هوش به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین روش‌های سنجش استعداد ذهنی، سال‌هاست که به عنوان یک معیار استاندارد در سراسر جهان شناخته شده‌اند.

خصوصیات برجسته تست

تست هوش اختصاصی آبان مگ با ۴۰ سوال منطقی و چندگزینه‌ای، طراحی شده تا به شما کمک کند تا در یک فضای غیرفرهنگی و زبانی، توانایی‌های خود را مورد آزمایش قرار دهید.

روند انجام تست

تنها با صرف ۴۰ دقیقه از وقت خود، می‌توانید در این تست شرکت کنید و در پایان، گواهی ضریب هوشی خود را که نشان‌دهنده توانایی‌های شماست، دریافت کنید.

فواید شرکت در تست

این تست فرصتی است برای شناخت بهتر توانایی‌های ذهنی و همچنین یک ابزار ارزشمند برای افزایش مهارت‌های فکری و حل مسئله.

دلایل انتخاب تست آبان مگ

تست هوش اختصاصی آبان مگ، با تکیه بر دانش روز و متدهای نوین، تجربه‌ای متفاوت و دقیق از ارزیابی هوش را به شما ارائه می‌دهد.
با شرکت در تست هوش اختصاصی آبان مگ، گامی مهم در مسیر شناخت و بهبود توانایی‌های ذهنی خود بردارید. هم اکنون ثبت‌نام کنید و از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوید.

تست هوش اختصاصی آبان مگ را انجام دهید

تعداد سوالات

رده سنی زمان تقریبی قیمت
۴۰ ۱۶ تا ۶۵ سال ۴۰ دقیقه

۲۹۰۰۰ تومان

برای انجام تست لازم است که آن را بخرید. در صورتی که تمایل به انجام تست هوش به صورت رایگان دارید، می‌توانید تست‌های رایگان آبان مگ را امتحان کنید. همچنین می‌توانید تست رایگان ریون بزرگسالان را در آبان مگ انجام دهید.

با انجام این تست، برای شما گواهی ضریب هوشی از طرف آبان مگ صادر خواهد شد که می‌توانید بلافاصله آن را دانلود کنید. می‌توانید نمونه گواهی صادر شده را مشاهده و دانلود نمایید.

دانلود نمونه گواهی ضریب هوشی

بلافاصله فاصله بعد از خرید این تست در دسترس شما خواهد بود. در صورتی که قبلا تست را خریده‌اید، کافیست به پروفایل خود وارد شوید. برای ورود از منوی بالای صفحه استفاده کنید.

خرید آنلاین به قیمت ۲۹۰۰۰ تومان

شاید مایل باشید تست هوش هیجانی آبان مگ را هم انجام دهید. با انجام آن می‌توانید بهره هوش هیجانی (ای کیو) خود را به دست آورید.

حتماً ضریب هوش خود را در قسمت دیدگاه‌ها برای ما بنویسید. همچنین با اشتراک‌گذاری، دوستان خود را به انجام این تست دعوت کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
بله‌خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا