تست هوشتست‌های رایگان

تست ضریب هوشی رایگان آنلاین، آی کیوی شما چقدر است؟

تست ضریب هوشی رایگان آنلاین یک ابزار است که برای اندازه‌گیری هوش افراد استفاده می‌شود. این تست به صورت آنلاین در دسترس است و افراد می‌توانند به راحتی از طریق اینترنت به آن دسترسی پیدا کنند. هدف اصلی این تست، سنجش قدرت تفکر، تحلیل و استدلال فرد است.

تست شامل سوالاتی است که به منظور اندازه‌گیری عملکرد هوشی فرد طراحی شده است. این سوالات معمولاً شامل مواردی مانند محاسبات ریاضی، مسائل منطقی، تفکر سه بعدی، تفکر انتزاعی و سایر مهارت‌های ذهنی است. با انجام این تست، ضریب هوشی هر فرد بر اساس عملکرد هوشی او اندازه‌گیری می‌شود.

در صورتی که از شبکه‌های اجتماعی مطلب را مشاهده می‌کنید، برای انجام تست به سایت ما مراجعه کنید.

در این مطلب یک تست ضریب هوش رایگان آنلاین را برای شما تدارک دیده‌ایم که فقط دارای ۲۰ سوال است و در زمان کوتاه، قادر به تخمین ضریب هوشی شما است. تست در انتهای مطلب قرار دارد.

موارد استفاده

استفاده از تست ضریب هوشی رایگان در بسیاری از زمینه‌ها مفید است. از جمله این زمینه‌ها می‌توان به انتخاب رشته تحصیلی، استخدام کارمندان، انتخاب مدیران و ارزیابی عملکرد کارکنان اشاره کرد. با انجام این تست، می‌توان به طور دقیق‌تر قدرت هوشی افراد را مشخص کرد و بر اساس آن تصمیم‌های مناسبی را اتخاذ کرد.

همچنین، در استخدام کارمندان، تست ضریب هوشی آنلاین می‌تواند به صاحبان کسب و کار کمک کند تا افرادی را انتخاب کنند که دارای استعداد و توانایی هوشی بالایی هستند. این می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت در کار در سازمان باشد.

تست هوش ساده

در انتخاب مدیران، نیز استفاده از تست ضریب هوشی آنلاین می‌تواند بسیار مفید باشد. با اندازه‌گیری هوش، می‌توان بهترین افراد را انتخاب کرد که دارای توانایی‌های لازم برای مدیریت و هدایت سازمان هستند.

همچنین، استفاده از تست ضریب هوشی آنلاین در تحقیقات علمی نیز رایج است. در بسیاری از مطالعات، نیاز به سنجش هوش افراد وجود دارد و استفاده از این تست می‌تواند نتایج قابل اعتمادی را فراهم کند.

تست ضریب هوشی رایگان ساده را در آبان مگ انجام دهید

تعداد سوالات

رده سنی زمان تقریبی قیمت
۲۰ ۱۶ تا ۶۵ سال ۱۵ دقیقه

رایگان

توجه کنید که مدت زمان این آزمون، فقط ۱۵ دقیقه است که برای پاسخگویی به ۲۰ سوال، در نظر گرفته شده است. بنابراین ممکن است با انجام مجدد تست، نمرات شما بالاتر محاسبه شود. بنابراین معیار اصلی انجام آزمون در دفعه اول است!

به نکات زیر توجه کنید:

  • سوالات همه شش گزینه‌ای هستند که زیر هر سوال نمایش داده می‌شود.
  • آزمون نمره منفی ندارد.
  • مدیریت زمان را از خاطر نبرید. در صورتی که پاسخ یک سوال را نمی‌دانستید، به سوال بعدی بروید.
  • سوالات ابتدایی ساده‌تر و سوالات بعدی به تدریج سخت‌تر می‌شوند.
  • زمان باقی‌مانده آزمون در بالای جعبه آزمون مشخص است.
  • بعد از پاسخ به هر سوال، با زدن دکمه بعدی، به سوال بعد بروید.
  • در صورت عضویت و ورود به حساب کاربری خود قبل از انجام تست، به نتایج خود در قسمت پروفایل کاربری دسترسی خواهید داشت.
۰%

برای این آزمون ۱۵ دقیقه زمان دارید.

زمان شما به پایان رسید.


تست هوش ساده

برای انجام تست هوش ساده آبان مگ آماده‌اید؟

۱ / ۲۰

۲ / ۲۰

۳ / ۲۰

۴ / ۲۰

۵ / ۲۰

۶ / ۲۰

۷ / ۲۰

۸ / ۲۰

۹ / ۲۰

۱۰ / ۲۰

۱۱ / ۲۰

۱۲ / ۲۰

۱۳ / ۲۰

۱۴ / ۲۰

۱۵ / ۲۰

۱۶ / ۲۰

۱۷ / ۲۰

۱۸ / ۲۰

۱۹ / ۲۰

۲۰ / ۲۰

این آزمون را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

LinkedIn Facebook Twitter

شاید مایل باشید تست هوش هیجانی آبان مگ را هم انجام دهید. با انجام آن می‌توانید بهره هوش هیجانی (ای کیو) خود را به دست آورید. یا اینکه تست هوش منسا به همراه گواهی ضریب هوشی را که خیلی سخت‌تر از این تست است را انجام دهید.

همچنین در صورتی که نیاز به تست استاندارد بالاتر دارید، می‌توانید تست هوش ریون بزرگسالان را به رایگان در آبان مگ انجام دهید.

حتماً نتیجه به دست آمده را در قسمت دیدگاه‌ها برای ما بنویسید. همچنین با اشتراک‌گذاری، دوستان خود را به انجام این تست دعوت کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
بله‌خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا