تست هوشتست‌های رایگان

تست هوش کوتاه آنلاین رایگان: آی کیوی شما چقدر است؟

تست هوش آنلاین یک ابزار است که برای ارزیابی هوش یا استعداد فرد به کار می‌رود. این تست‌ها معمولاً شامل سوالاتی است که از فرد درباره مهارت‌های شناختی مانند منطق، حافظه، دقت و تفکر سوال می‌شود. در این مطلب برای شما یک تست هوش کوتاه آنلاین رایگان را در نظر گرفته‌ایم. فقط با پاسخ به ۱۵ سوال، به میزان هوش خود پی ببرید. البته با توجه به تعداد کم سوالات، تعیین دقیق ضریب هوشی (آی کیو) در این تست وجود ندارد ولی ما به شما می‌گوییم که هوش شما در کدام دسته قرار خواهد گرفت.

در صورتی که از شبکه‌های اجتماعی این مطلب را می‌بینید، برای انجام تست لازم است به سایت ما مراجعه کنید. آزمون را در پایین مطلب خواهید یافت.

از طریق تست هوش آنلاین، می‌توان اطلاعاتی درباره عملکرد شناختی فرد دریافت کرد و بر اساس آن، توانایی ها و محدودیت های هوشی او را تشخیص داد. این ابزار می‌تواند در شناسایی استعدادهای نهفته و همچنین مشکلات شناختی مانند ناتوانی یادگیری به کار گرفته شود. همچنین، این تست‌ها می‌توانند در فرایند انتخاب و استخدام نیروهای کاری و آموزشی مورد استفاده قرار گیرند، زیرا نشان می‌دهند که فرد چه میزان برای انجام وظایف مختلف مناسب است.

سنجش آی کیو با استفاده از تست هوش کوتاه آنلاین

یکی از روش‌های رایج برای سنجش ضریب هوشی افراد، استفاده از آزمون هوش آنلاین است. این آزمون‌ها بر اساس نظریه هوش و اصول روانسنجی طراحی شده‌اند و به منظور اندازه‌گیری قدرت‌ها و مهارت‌های هوشی افراد استفاده می‌شوند. آزمون‌های هوش آنلاین توانایی های شناختی فرد را در زمینه های مختلف هوش مانند منطق، حافظه، استدلال و تفکر انتقادی ارزیابی می‌کنند. با استفاده از آزمون هوش آنلاین، افراد می‌توانند بدون نیاز به حضور در محل آزمون، ضریب هوش خود را اندازه‌گیری کنند.

فردی در حال انجام تست هوش

در این آزمون به علت وجود تنها ۱۵ سوال و کوتاه بودن آن، امکان تشخیص دقیق ضریب هوشی (آی کیو) وجود ندارد. ولی نگران نباشید! این تست مشخص می‌کند که شما با توجه به تعداد سوالات درست، در کدام دسته قرار می‌گیرید.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

از مزایای استفاده از آزمون هوش آنلاین، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. با این روش، نیازی به مراجعه به مکان‌های مشخص برای آزمون دادن نیست و فرد می‌تواند در هر زمانی که برایش مناسب است، آزمون را انجام دهد. همچنین، نتایج آزمون همزمان و به صورت خودکار تحلیل می‌شوند و در نتیجه، نیازی به صرف هزینه و زمان برای تحلیل دستی نتایج وجود ندارد. همچنین، استفاده از آزمون هوش آنلاین، امکان مقایسه ضریب هوش افراد با یکدیگر را فراهم می‌کند و به افراد کمک می‌کند تا میزان هوش خود را در مقایسه با دیگران بسنجند.

کاملا رایگان و استاندارد

در این تست باید به ۱۵ سوال پاسخ دهید. برای هر سوال ۶ گزینه برای جواب وجود دارد. بنابراین احتمال پاسخ شانسی را کاهش می‌دهد. همچنین سوالات شامل ساده تا مشکل می‌باشند. در آزمون‌های هوش استاندارد، تلاش بر این است که سوالات از ساده به سخت مرتب شوند که بتوانند به طور دقیق‌تر ضریب هوشی را اندازه‌گیری کنند.

در صورتی که این تست را در سایت‌های خارجی یا خیلی از سایت‌های داخل کشور انجام دهید، از شما تقاضای پرداخت هزینه برای دریافت نتیجه خواهند داشت. خیلی از آن‌ها نیز نیاز به عضویت برای دیدن نتایج را خواهید داشت. در آبان مگ انواع تست‌ها را رایگان و بدون عضویت به راحتی انجام دهید.

تست هوش کوتاه آنلاین رایگان را در آبان مگ انجام دهید

تعداد سوالات

رده سنی زمان تقریبی قیمت
۱۵ ۱۶ تا ۶۵ سال ۱۵ دقیقه

رایگان

توجه کنید که مدت زمان این آزمون، فقط ۱۵ دقیقه است که برای پاسخگویی به ۱۵ سوال، در نظر گرفته شده است. بنابراین ممکن است با انجام مجدد تست، نمرات شما بالاتر محاسبه شود. بنابراین معیار اصلی انجام آزمون در دفعه اول است!

به نکات زیر توجه کنید:

  • سوالات همه شش گزینه‌ای هستند که زیر هر سوال نمایش داده می‌شود.
  • آزمون نمره منفی ندارد.
  • مدیریت زمان را از خاطر نبرید. در صورتی که پاسخ یک سوال را نمی‌دانستید، به سوال بعدی بروید.
  • سوالات ابتدایی ساده‌تر و سوالات بعدی به تدریج سخت‌تر می‌شوند.
  • زمان باقی‌مانده آزمون در بالای جعبه آزمون مشخص است.
  • بعد از پاسخ به هر سوال، با زدن دکمه بعدی، به سوال بعد بروید.
  • در صورت عضویت و ورود به حساب کاربری خود قبل از انجام تست، به نتایج خود در قسمت پروفایل کاربری دسترسی خواهید داشت.
۰%

برای این آزمون ۱۵ دقیقه زمان دارید.

زمان شما به پایان رسید.


تست هوش کوتاه

برای انجام تست هوش کوتاه آبان مگ آماده‌اید؟

۱ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

۲ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

۳ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

۴ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

۵ / ۱۵

کدام گزینه می‌تواند قسمتهای خالی را کامل پر کند؟

۶ / ۱۵

اگر از بالا به پایین نگاه کنیم، کدام گزینه را می‌بینیم؟

۷ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

۸ / ۱۵

وقتی از بالا به این شی نگاه کنیم، کدام گزینه را می‌بینیم؟

۹ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

۱۰ / ۱۵

در این تصویر، چه تعداد مثلث وجود دارد؟

۱۱ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

۱۲ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

۱۳ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

۱۴ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

۱۵ / ۱۵

به جای علامت سوال کدام گزینه قرار می‌گیرد؟

این آزمون را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

LinkedIn Facebook Twitter

شاید مایل باشید تست هوش هیجانی آبان مگ را هم انجام دهید. با انجام آن می‌توانید بهره هوش هیجانی (ای کیو) خود را به دست آورید. یا اینکه تست هوش منسا به همراه گواهی ضریب هوشی را که خیلی سخت‌تر از این تست است را انجام دهید.

حتماً نتیجه به دست آمده را در قسمت دیدگاه‌ها برای ما بنویسید. همچنین با اشتراک‌گذاری، دوستان خود را به انجام این تست دعوت کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
بله‌خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا