فیلم و سریال

مینی سریال پشت چشم هایش: پیشنهاد می‌کنیم حتما ببنید.

در این نوشته مینی سریال پشت چشم هایش را معرفی می‌کنیم. این سریال در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است و دارای شش قسمت می‌باشد. سریال محصول کشور انگلستان می‌باشد و در ژانر درام، هیجان‌انگیز و رازآلود می‌باشد.

این مینی سریال از شبکه نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ پخش شد. سریال در چهار قسمت ابتدایی خود، معماهای بی‌پاسخ زیادی را در ذهن مخاطب خود ایجاد می‌کند و سپس در دو قسمت پایانی به پاسخ آن‌ها می‌پردازد. بنابراین به شما اطمینان می‌دهیم که هر قدر سریال بیشتر به پایان خود نزدیک می‌شود، بیشتر شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

خلاصه داستان مینی سریال پشت چشم هایش

داستان سریال درباره مادری تنها به نام “لوئیز” می‌باشد که در محله‌ای در لندن زندگی می‌کند. وی یک پسر کوچک دارد که به مدرسه می‌رود. او دارای شغلی پاره‌وقت در مطب یک روانپزشک است. پس از اتفاقاتی که می‌افتد لوئیز با کارفرمای خود ارتباط برقرار می‌کند. کارفرمای لوئیز روان‌پزشکی به نام دیوید می‌باشد که با همسر زیبایش ادل تازه به لندن نقل مکان کرده‌اند.

قسمت‌های اول سریال به شکل عادی پیش می‌روند به طوری که انگار در حال تماشای یک فیلم سرگرم‌کننده معمولی هستید. با پیش رفتن بیشتر سریال، کم کم تعدادی معما و سوالات جدید در ذهن بیننده به وجود می‌آید.

در قسمت آخر سریال بیننده جواب تمام سوالات خود را دریافت می‌کند ولی قطعا پاسخ قابل انتظار شما نخواهد بود! در صورتی که از ژانر تخیلی به همراه هیجانی معمایی خوش‌تان می‌آید، این سریال را برای شما ساخته‌اند!

مینی سریال پشت چشم هایش
دیوید و همسرش ادل به همراه لوئیز در سمت راست تصویر

سخن پایانی

هدف ما در آبان مگ پیشنهاد این مینی سریال زیبا و خوش‌ساخت برای مشاهده است و هیچ وقت قصد نقد کردن آن را نداریم. با توجه به اینکه پخش این سریال به پایان رسیده است می‌توانید تمام قسمت‌های آن را بدون انتظار مشاهده فرمایید. به نظر ما این یکی از مزیت‌های یک سریال می‌باشد!

مینی سریال پشت چشم هایش در زمان نگارش این مطلب دارای امتیاز ۷.۲ در سایت معتبر IMDB می‌باشد. همچنین تماشای آن به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی‌شود. هر قسمت سریال در حدود ۵۰ دقیقه است.

متاسفانه این سریال تا کنون به زبان فارسی دوبله نشده است و باید آن را با زیرنویس مشاهده فرمایید. در صورتی که تمایل می‌توانید از نماوا سریال را مشاهده فرمایید. همچنین قادر خواهید بود از وب‌ سایت‌های فیلم و سریال آن را دانلود و مشاهده فرمایید.

در انتها پیشنهاد می‌کنیم حتما تماشای این مینی سریال ۶ قسمتی زیبا را جز برنامه خود قرار دهید. ما در آبان مگ پیشنهاد‌های سریال زیاد دیگری را برای شما داریم. در صورتی که سریال را مشاهده نمودید، لطفاً حتما دیدگاه خود را برای ما بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟
بله‌خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا