فیلم و سریال

پیشنهاد سریال: معرفی سریال اوزارک (Ozark)

در این مطلب قصد داریم به معرفی سریال اوزارک (Ozark) بپردازیم. این سریال خوش‌ساخت از سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۲۲ در چهار فصل و ۴۴ قسمت از شبکه نتفلیکس پخش شد.

با توجه به اینکه قصد نقد سریال را نداریم، جهت پرهیز از اسپویل کردن سریال، به اختصار به معرفی سریال خواهیم پرداخت. ژانر سریال، درام، جنایی و هیجان‌انگیز است. چنانچه شما هم از طرفداران سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) بوده‌اید و با پایان یافتن سریال، به دنبال تجربه هیجان آن هستید، این سریال تا حد زیادی شما را قانع خواهد کرد.

داستان سریال

سریال در مورد خانواده مردی به نام مارتی است که به همراه شریکش برای مافیای مواد مخدر مکزیک پول‌شویی می‌کنند. مارتی پس از اتفاقاتی که می‌افتد، مجبور می‌شود به همراه خانواده خود به دریاچه اوزارک نقل مکان کند.

در ادامه اتفاقات به شکلی رقم می‌خورند که مارتی و خانواده‌اش در بازی‌ای که خود شروع کرده‌اند غرق می‌شوند. صحنه‌های مختلف فیلم روایت‌گر گردابی است که خانواده مارتی خود را در آن گرفتار کرده‌اند و پس از حل هر مشکل، مشکلات پیش‌بینی نشده جدید اتفاق می‌افتند.

معرفی سریال اوزارک (Ozark)

سریال به زیبایی بیان‌گر این حقیقت است که یک تصمیم اشتباه به ظاهر کوچک، چه عواقب پیش‌بینی نشده و شومی را می‌تواند به همراه داشته باشد. این که به خاطر تصمیم قبلی و علی رغم میل باطنی، مجبور به انجام هر کار غیراخلاقی جدید خواهید شد.

بعد از دیدن این سریال ناخودآگاه به یاد این ضرب‌المثل معرف خودمان افتادم: دروغ، دروغ میاره! هر چند داستان سریال در کشور امریکا و مکزیک اتفاق می‌افتد و از نظر فرهنگی، فاصله زیادی با ما دارد، اما به زیبایی با مخاطبان خود از سراسر جهان ارتباط برقرار می‌کند.

معرفی سریال اوزارک (Ozark)

این سریال در چهار فصل اتفاق می‌افند که فصل‌های ۱ و ۲ و ۳ آن ده قسمتی هستند و فصل چهارم، چهارده قسمت دارد. با توجه به اینکه سریال به پایان رسیده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را تماشا کنید. نکته مثبت اینکه نباید منتظر قسمت بعدی بمانید و می‌توانید بدون انتظار، کل سریال را مشاهده نمایید.

این سریال در سایت IMDB در زمان نگارش این مطلب دارای امتیاز ۸.۵ است که امتیاز خیلی بالایی محسوب می‌شود. همچنین تماشای آن برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود.

ما در آبان مگ به مخاطبان خود پیشنهاد فیلم و سریال می‌دهیم، ولی اینکه از کجا دانلود کنید، بستگی به نظر خودتان دارد. در صورتی که به صورت خانوادگی آن را می‌بینید، می‌توانید آن را در نماوا و فیلیمو بیابید. همچنین خیلی از سایت‌های اینترنتی امکان دانلود آن را به صورت رایگان یا غیر رایگان گذاشته‌اند.

لطفا در صورتی که آن را دیدید، حتما دیدگاه خود را برای ما بگذارید و ما را از نظرات ارزشمند خود بهره‌مند کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
بله‌خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =

دکمه بازگشت به بالا